Color Club Fashion Addict

DSC_1867

Idag ska ni få se mitt allra första holografiska lack, det är ett från Color Club som går under namnet Fashion Addict.

DSC_1885

Fashion Addict är ett ljusrosa lack som i framförallt solljus skimrar i regnbågens alla färger (som resten av bilderna nedan visar).

DSC_1919

Jag har använt ett lager underlack/nagelstärkare från Depend och två lager med Fashion Addict (inget överlack).

DSC_1914

Formulan kändes som på ett vanligt lack och det var lätt att få jämnt. Penseln var också rätt vanlig och enkel att lacka med. Inga konstigheter.

DSC_1924

Lackets hållbarhet var lång trots att jag inte använder överlack. Tror framgången ligger i att använda tunna lager.

DSC_1940

Jag är med på Pink Thursday hos Princessemma idag, kolla in fler rosa skönheter där!

DSC_1948

Jag tycker naglarna ser ut som reflexer eller som särskilda klistermärken jag hade som barn, lustigt det där. 🙂

DSC_1952

Jag vet inte riktigt om hololack är något för mig, är kluven till dem. Jag gillar förvisso detta lack men jag vet inte om jag kommer att använda det i vardagen, på kontoret. Känns som att det kanske är lite väl crazy i en kontorsmiljö. Vad tycker ni om holografiska lack?

DSC_1943

In English: Today I’m wearing a holographic nail polish from Color Club, it’s called Fashion Addict and is a light pink (filled with rainbows of course!). It looks beautiful in the sun but I’m not sure it’s suited for every day work at an office. The verdict is still in. What do you think?

7 tankar på “Color Club Fashion Addict

Lämna en kommentar