Gårdagens ögonsmink

Igår sminkade jag ögonen någorlunda naturligt, med en mellanbrun lite bronsig ögonskugga, tunn svart eyeliner och svart maskara på det.

ögonskuggor

Ögonskuggan är en av fyra stycken från H&M (från samma etui) och som jag köpte för ett bra tag sedan. Som ni kanske kan se på bilden har jag använt de två översta skuggorna mest, den bruna högst upp till vänster är den jag hade på mig igår.

ögonskugga

Ser finare ut på!

DSC_0471

När man tittar rakt på är den diskret.

DSC_0460

Brun ögonskugga passar mycket bra till blåa ögon, de framhäver dem! I love! Vilken är din favoritfärg på ögonskugga?

Ögonskugga – H&M
Eyeliner – H&M
Maskara – YSL

One thought on “Gårdagens ögonsmink

  1. Ping: Eye of the day | Beauty by Bella

Kommentera

