Kubiss no 55

Kubiss no 55

Som ni vet köpte jag detta nagellack tidigare i veckan. Jag har velat ha ett mörkblått lack ett tag nu (har dock inte letat så noggrant) och när jag fick nys om budgetmärket Kubiss, som bla säljes på Ö&B, slog jag till på detta, nr 55.

DSC_0535

Resultatet? Några nyanser ljusare än jag önskat mig, men helt klart ett läckert lack som duger precis som det är.

Två lager räckte för full täckning (här med överlack också). Har använt det i ett dygn nu och det håller förvånansvärt bra, knappt en skråma! Det är mycket bra för att vara ett budgetlack á 29 kr/flaskan.DSC_0529

Här ser ni lacket i ett annat ljus, är mer blått än lila i verkligheten.

Jag kan definitivt rekommendera Kubiss-lack, det blir nog några fler flaskor (i andra färger) i framtiden!

Kommentera

