Surf’s up!

Jag rotade igenom min läppstiftssamling och hittade denna ljusklimp som köptes förra våren/sommaren.

104SurfsUpSurfsUpswatch

Surf’s Up från Viva La Diva. En chockrosa nyans, nästan i neon, med vitamin E. Lagom blandning av matt och krämig. Fint förpackad i silverhylsa med små glittriga stenar. Dessutom luktar stiftet unket sött, nästan som leksmink man hade som barn, men på ett positivt sätt.

104SurfsUp01

Brukar inte vanligtvis använda denna typ av färg, gillar mer röda, men fick något ryck förra året. Och tur är väl det, för jag trivs i det, framförallt kommer det passa mig ännu bättre när jag får lite färg i ansiktet lagom till senvåren. Färgen sitter länge på och lyser upp mitt bleka vinteransikte. Kan tänka mig att denna färg kan liva upp många looker, inte bara på mig.

BeautybyBella_SurfsUp


Concealer – Dr Hauschka
Läppstift – Viva La Diva

2 thoughts on “Surf’s up!

Kommentera

