KICKS Metro Grey

BeatybyBella_lack

Jag skrev för ett tag sedan att jag köpt på mig några lack, blandat annat ett från Kicks – Metro Grey. Ett mörkgrått lack som är höstigt snyggt (lacket längst till vänster).

De bilder jag tog blev inte lyckade, men färgen är någorlunda återgiven rätt (det är en aning mörkare i verkligheten). Däremot är naglarna inte nylackade utan har lyckats få en del skrapor och skavanker. Men jag orkar inte göra om allt igen – manikyr och fotografering – för så spännande är inte lacket tyvärr. Så ni får hålla till godo med denna bild (klicka om ni vill ha den större, men varning för fula naglar – hu!).

MetroGrey

Två lager utan överlack ser ni här.

Over and out. /Bella

Kommentera

