Eye of the day

Dagens ögonmake: 

  • Min favoritögonskugga från H&M (som jag skrivit om tidigare)
  • Ny eyeliner från L’Oreal – Super Liner Duo – Extra Black
  • Den pärlemoskimrande ögonskuggan från Bourjois
  • YSL Touche Éclat Radiant Touch –  nr 2
  • YSL Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking – black

DSC_0893 DSC_0887

Den nya eyelinern var enkel att applicera och höll sig på plats hela dagen, den höll sig även fortsatt intensiv svart. Bra, där! Använde enbart den smala delen av penseln, ska testa den andra, som är bredare, så fort jag får tillfälle.

BeautybyBella_look

Hoppas din dag varit fin!

2 thoughts on “Eye of the day

    • Jag tycker det varierar, den bruna jag använder mest håller sig nästan hela dagen i oförändrat skick (och jag använder då inte primer), medan den rosaskimrande inte alls håller sig lika länge. Beror troligtvis på pigmenteringen. De andra två mörkare skuggorna har jag bara haft kvällstid och de höll kvällen ut. Tycker skuggorna är prisvärda, prova om du är intresserad!

Kommentera

