Vanity table

Ändå sedan jag var liten har jag velat ha ett sminkbord där jag kan alla mina hud-, hår- och sminkprodukter uppradade snyggt och lättillgängligt. Jag tror idén kom från alla serietidningar (Barbie bl.a.) och Kitty-böcker jag läste då. När vi får större boende (hus!), då ska jag se till att jag har ett, men tills dess finns dessa fina bord att sukta efter:

IKEA Hemnes toalettbord med spegel, vit, pris 1995 kr

Bild 35

IN & FINN Sminkbord vit, pris 3790 kr

Chili Bella sminkbord, svart, pris 1590 kr

Laura Ashley Arielle Dressing Table, pris 5900 kr

Det sista är lite väl saftigt i priset – och det finns dyrare! – men tyckte det såg glamouröst ut. Billigare sminkbord finns även att köpa på Tradera och Blocket vilket är både bra för plånbok och miljö, återvinning du vet.

Har ni sminkbord (färdigköpt eller egenhopkok)?

4 thoughts on “Vanity table

  1. Hade ett fint litet vitt sminkbord när jag var tonåring! Använde det jämt. Det var billigt i inköp och användes varje dag

    • Jag har inte ens det, har allt lite utspritt och det jag använder dagligen ligger i en necessär i badrumsskåpet. Vill ha allt på samma ställe och verkligen ett sminkbord! 🙂

Kommentera

