Prover från c/o Gerd

DSC_1164

I går fick jag ett efterlängtat packet i brevlådan.

DSC_1165 DSC_1168

Det var de prover jag beställt från det ekologiska svenska märket c/o Gerd. Pris 25 kr/styck (5 ml), porto 20 kr.

DSC_1178

Jag beställde tio olika produkter (just nu har de 5 för 4), bl.a. ett hårserum, massageolja, babyolja, kroppsolja med vanilj samt olja och hudkräm för tre olika hudtyper. En av dessa ska min mamma få, men de andra två, Lingonberry Clear (cream & oil) och Blueberry Queen (cream & oil), ska jag själv ha. Den förra är för hud som behöver balanseras och den senare är för hud som behöver fukt. Det ska bli riktigt kul och spännande att testa dessa då jag hört bra saker om märket i allmänhet. Har ni provat c/o Gerd?

Jag återkommer med rapport! Ha det fint!

Kommentera

