Blandat från Yves Rocher

Jag har många produkter att blogga om just nu men begränsat med tid. Här är iallafall några saker som jag fick hem i brevlådan förra veckan.

YvesRocher_paket

Från vänster:

  • Duschcréme med doft av grapefrukt (innehåller aloe vera)
  • Reparerande hårolja som appliceras i tio minuter innan tvätt. Innehåller babassuolja, makadamiaolja samt ekologisk jojobaolja. Har faktiskt använt denna en gång redan och den redde verkligen ut min tovor och gjorde håret mjukt. Hoppas det håller i sig så, tänkte använda den två gånger i veckan så länge det behövs.
  • Ceriserosa läppglans i miniformat. Ska plumpa upp läpparna. Har aldrig använt något liknande, det ska bli spännande att se hur det blir (kan tillägga att jag är skeptisk).

Har redan fått ett till paket från Yves Rocher som jag knappt hunnit titta på, men ska göra så fort jag kan. I den finns det bl.a. smink från deras Retropical-kollektion. Jag återkommer med resultat!

OBS! Alla produkter har jag beställt själv, jag är inte sponsrad av Yves Rocher.

Kommentera

