Som Ronald McDonald

Jag slog två flugor i en smäll och testade två av mina nya lack från Nordic Cap of Sweden på en och samma gång.

DSC_1006

Det blev varannan nagel röd och varannan gul, men med röd dominans (tre mot två naglar per hand).

DSC_0060

Det röda lacket täckte med bara ett lager, drog dock på två för att verkligen få samma känsla som på det gula. Där använde jag också två lager, men hade på sina håll behövt tre (tunnare) lager.

DSC_0058

Här är med överlack (Mavala Quick Minute Finish). Ser ni förresten att det gula har en senapsgul nyans i sig?

Jag gillar combon rött och gult även om det är lite cirkus och Ronald McDonald över den. 😉  Hur ser dina naglar ut?

 

EDIT: I all hast glömde jag att skriva ut vilka nr nagellacken har, det röda är nr 09 och det gula är nr 18.

2 thoughts on “Som Ronald McDonald

Kommentera

