Månadens Glossybox

Glossybox är en prenumerationstjänst för 139 kr i månaden. Du får hem fem stycken produkter att testa varje månad och kan närsomhelst avsluta prenumerationen.

Igår fick jag april månads Glossybox i brevlådan, det är första gången jag får en box. Jag vet flera som fått boxen runt nu också, ca en vecka senare än vad de utlovar på hemsidan, men det kan man kanske överleva med. Det enda tråkiga är att man kan se innehållet i andras bloggar och lite av överraskningen blir då förstörd, även om alla inte får exakt likadana boxar. Nu tycker jag att vi tittar på vad jag fick för produkter!

DSC_0191

En fin och lyxig kartong med finaste rosa sidenbandet runt.

DSC_0190

Månadens tema: Spring clean your beauty d.v.s. vårstäda din skönhet.

DSC_0192

Boxen är fullproppad med godsaker nämligen..

DSC_0199

… dessa (från vänster):

  • Hårinpackning – Palett Masque, Luminous Colour från Maria Nila Stockholm
  • Bronze Self-Tanning Spray från Tancan
  • Punktbehandling mot finnar – Normaderm Hyaluspot från Vichy
  • Super Toning Body Wash från Balance Me
  • Ögonskuggspalett från Färg – fyra stycken fina färger (tre neutrala och en färgstark, swatchar dessa vid ett senare tillfälle)

Jag ser mest fram emot hårinpackningen och ögonskuggorna. Brun utan sol-sprayen ska min mamma få, jag brukar inte använda sådana produkter, tycker man oftast ser orange ut.

Vad tyckte du om månadens Glossybox?

2 thoughts on “Månadens Glossybox

  1. Ping: FÄRG ögonskuggspalett Swatches | Beauty by Bella

  2. Ping: GlossyBox Maj – Magical Beauty | Beauty by Bella

Kommentera

