Presenter

Jag fyllde år förra veckan och fick en del skönhetsrelaterade presenter, vi tar oss en titt på dem!

DSC_0310   DSC_0324

Kaviarmanikyr från Ciaté i färgen Tutti Frutti från svärmor.

DSC_0318

Korta lösnaglar från Broadway Nails (också från svärmor).

DSC_0321

Hand Cream Pink Punch från KICKS i samarbete med Rosa Bandet – från min vän Felicia.

DSC_0322

Från min föräldrar – dubbelpack med Eight Hour Cream Skin Protectant och Eight Hour Cream Intensive Daily Moisture for Face med SPF 15.

DSC_0327

Och till sist fick jag Dior Vernis Sparkling Shine 553 Princess av min bästis! Det är bra att man har en blogg där familj och vänner kan läsa vad man önskar sig! 😉

Är det någon av dessa produkter som ni vill ha en närmare titt på?

2 thoughts on “Presenter

Kommentera

