Deborah Milano-godis

Jag hittade ett märke på Eleven som jag inte hört talas om tidigare, Deborah Milano heter det. Det var faktiskt en kampanj som de har just nu som gjorde att jag hittade det. Kampanjen går ut på att man får en fantastisk fin ögonskuggspalett vid köp av två produkter från Deborah Milano.

DSC_0369

Jag valde ett rött nagellack med glitter i olika storlekar.

DSC_0367

Deborah Prêt Á Porter Nail Enamel Mini, Red Baroque

DSC_0371

Röd barock.

DSC_0375

Hoppas det blir lika läckert på nageln som det ser ut i flaskan.

DSC_0377

Den andra produkten jag valde är ett läppcerat som är parabenfri, innehåller solskyddsfaktor 25 och är i en ljusrosa skir nyans.

DSC_0378

Deboarh Hydracolor i nr 37.

DSC_0379 DSC_0382

Väldigt diskret, men det är ju trots allt ett läppcerat och inte ett läppstift. Blir bra på stranden.

Nu kommer vi till anledningen till att jag upptäckte Deborah Milano…

DSC_0386 DSC_0387

Är den inte fantastisk?!

DSC_0388

Färgerna, motivet med de söta små sköldpaddorna.

DSC_0389

Den innehåller nio ögonskuggor och ett kompaktpuder. Men jag ser det som att man kan använda det till rouge också, helt som man vill. Härliga pasteller och jordnära färger, bästa kombon.

DSC_0391 DSC_0392

Lycka i en liten ask.

Vad tycker ni – visst är den underbar?

2 thoughts on “Deborah Milano-godis

  1. Ping: Deborah Milano Prêt À Porter Nail Enamel 70 Red Baroque | Beauty by Bella

  2. Ping: Gårdagens FOTD | Beauty by Bella

Kommentera

