Gårdagens FOTD

Gårdagens Face of the Day – silvriga skuggor och ljusrosa läppar.
BeautybyBella_naturallook02DSC_0705 (kopia)

Har använt en av de gråa/silvriga skuggorna från Färg-paletten. Sedan en tunn linje med eyelinern och maskara på det. Fyllde i ögonbrynen lite med en matt brun ögonskugga från Bobbi Brown.

DSC_0708

Läpparna: Grundade hela läpparna med en läppenna från MAC och sedan applicerade jag mitt Grand Rouge-läppstift från Yves Rocher, då håller färgen i flera timmar.

BeautybyBella_naturallook

På kinderna har jag ett nytt rouge (som ni får veta mer om senare idag) och ögonskugga/highlighter från Bourjois.

Jag gillar kombon silvrigt och ljusrosa, det passar min hudton och hårfärg. Dessutom funkar den silvriga skuggan utmärkt med min blåa ögon. Det känns vårfräscht!

Hur ser er vårlook ut?

2 thoughts on “Gårdagens FOTD

Kommentera

