Pasteller från Paul & Joe

Det har blivit mycket produkter på sistone, kan inte hjälpa det när jag ser allt fint som finns att beställa! Jag hittade dessa underbara från Paul & Joe på Eleven.

DSC_0408

Fina ytterförpackningar.

DSC_0414

Paul & Joe Nail Enamel i färgen 12. Den beskrivs som ”Krämig vintage-rosa med en hint av gyllene skimmer”, hur härligt låter inte det?

DSC_0416

Inte bara en vacker färg, utan en vacker flaska dessutom. Om man ändå kunde spara nagellacksflaskor!

DSC_0410

En förpackning man kan spara är, förutom dessa i papp, denna:

DSC_0420

En rougedosa med drömskt blomtryck på.

DSC_0421

Det var när jag såg denna som jag var tvungen att slå till! Det finns en spegel inuti locket.

DSC_0424

Men för att få ett rouge i dosan måste man köpa till ett. Jag valde färgen 05 Gamine.

DSC_0425

Rouget blir ljust rosa med en matt finish på huden – det blir perfekt på min ljusa hud och med tanke på mitt intresse för vintage och 1950- och 1960-tal. Dessutom luktar det sött, inte för mycket eller för sliskigt, utan lagom.

DSC_0430

När rouget är slut kan man byta ut det till en i samma färg eller prova på något nytt i en annan färg och fortfarande ha den fina dosan kvar! Winwin!

DSC_0677

Har du provat något från Paul & Joe, vad tyckte du?

8 thoughts on “Pasteller från Paul & Joe

  1. Ping: Paul & Joe Cheek Color (Refill) 05 Swatch | Beauty by Bella

Kommentera

