IsaDora Twist-Up Gloss Stick 08 Red Romance

Jag har suktat efter en av vårens hetaste trender inom läppstifts/glans/gloss-området nämligen läppennsticken (eller vad man nu ska kalla dem?!). De finns inom en rad olika märken, från Clinique till IsaDora – och det är just ett sådant stift jag har köpt.

DSC_0842

IsaDora Twist-Up Gloss Stick i 08 Red Romance.

DSC_0856

Istället för att vässa pennan, som man vanligtvis gör på läppennor, vrider man på det silvriga längst ner på pennan och så kommer mer stift upp.

DSC_0843DSC_0844

Swatchat på handleden, ett klarröd nyans med lite orange i sig.

DSC_0846

Det är enkelt att applicera stiftet och det blir ett jämnt och fint resultat. Känns krämigare än ett läppstift men inte lika stickigt som ett läppglans – något mittemellan!

BeautybyBella_RedRomance

Jag tokgillar detta gloss/stift, jag gillar konsistensen mycket och dessutom är färgen mig varm om hjärtat då jag älskar rött på läpparna. Skulle gladeligen prova andra nyanser också, något ljusrosa eller korallfärgat!

Har ni provat IsaDoras Twist-Up Gloss Stick eller liknande? Vad tyckte ni?

7 thoughts on “IsaDora Twist-Up Gloss Stick 08 Red Romance

Kommentera

