Revlon Super Lustrous Lipstick Swatches

DSC_0293

Jag har nu haft tid att prova alla sex stift från Revlon som jag skrev om tidigare, det fanns en del färger jag gillade direkt, några jag tyckte mindre om och en som hamnar någonstans mittemellan.

DSC_0296

DSC_0304

Från vänster, 460 Blushing Mauve, 625 Iced Amethyst, 520 Wine with Everything, 725 Love That Red, 535 Rum Raisin och 300 Coffee Bean.

BlushingMauve

460 Blushing Mauve

IcedAmethyst

625 Iced Amethyst

WineWithEverything

520 Wine with Everything

LoveThatRed

725 Love That Red (ursäkta den kassa appliceringen, tidspress/stress 😉 )

RumRaisin

535 Rum Raisin

CoffeeBean

300 Coffee Bean

Mindre tilltalande färger:
460 Blushing Mauve – en blaha-färg, jätteljus rosa som inte gör så mycket för min hud, passar nog bättre på någon som är mörkare.
300 Coffee Bean – ett brunt läppstift som verkligen inte passar på mig, inte helt otippat.

Mittemellan:
535 Rum Raisin – ett mörkbrunt stift med en aning rött i sig som kan göra sig fint med rätt smink i övrigt. Är ingen vidare fan av bruna stift men det här såg fint ut på.

Favoriter bland stiften:
625 Iced Amethyst – ett mörktlila stift som kommer bli fint till enkel ögonmakeup.
520 Wine with Everything – ett fruktigt rödrosa stift som jag blev glatt överraskad av, lyser upp ansiktet.
725 Love That Red – ett klarrött läppstift som redan när jag såg det visste att jag skulle gilla, blev faktiskt snyggare på när jag mattade av det.

Vad tyckte ni om färgerna?

9 thoughts on “Revlon Super Lustrous Lipstick Swatches

  1. Jag gillar sån nyanser som Rum Raisin så om du inte vill ha det kan jag gärna köpa det av dig! 😉

  2. Tyckte att ”Wine with everything” och ”Blushing Mauve” såg spännande ut faktiskt! Snyggt! 🙂

  3. Ping: Gårdagens FOTD | Beauty by Bella

Kommentera

