Make Up Store Brow Set Fix

DSC_0038

När man har mörka och buskiga ögonbryn som jag har (tack för dem, pappa!) är det välbehövligt att forma dem och göra så att alla strån håller sig på rätt plats. Jag har tidigare använt en genomskinlig ögonbrynsgel från The Body Shop men har tyckt att den inte hjälpt något vidare. Dessutom har den varit mycket kladdig och det känns ju lagom kul en stressig dag när man blir extra varm. Häromveckan gick jag förbi Åhléns och frågade om hjälp, kollade in en från IsaDora men den var egentligen för ögonfransar. Jag blev rekommenderad Brow Set Fix i clear från Make Up Store. Vilken skillnad! Inget kladd och den gör att bryna med alla dess strån sitter som de ska hela dagen utan att den för den delen känns klistrig. Jag är supernöjd! Förhoppningsvis är den dryg också. Hoppas detta kan hjälpa andra som är i behov av att styra upp sina bryn!

Kostar ca 155 kr/10,5 ml.

DSC_0039

4 thoughts on “Make Up Store Brow Set Fix

Kommentera

