Senaste nytt i nagellackslådan

Vi tar en titt på de senaste tillskotten i min nagellackslåda.

DSC_0359

Två krämlack från Kubiss; ett korallrosa (nr 46) och ett skogsgrönt (nr 77). Det gröna lacket är inte ett lack jag vanligtvis skulle ha dragits till men jag gillar den gröna nyansen och tycker mig inte ha sett något liknande tidigare. Hoppas bara färgen ser lika läcker ut på nageln som i flaskan!

DSC_0367

Här ser vi två kaviarlack från Kubiss, ett med puderrosa pärlor (nr 115) och ett med ceriserosa pärlor (nr 113). Har fortfarande inte testat kaviarlack (trots att jag fick ett i födelsedagspresent tidigare i år), så detta kommer hända inom en snar framtid. Ska bli intressant att se om det skiljer sig åt från märke till märke (Kubiss vs Ciaté), har ni testat något av dem?

DSC_0377

Mitt tredje inköp inom lack är från H&M. Här ser ni fyra minilack, från vänster: ett vitt krämlack, rosa glitterlack, blått glitterlack och svart glitterlack. Tänk er vilka häftiga kombinationer en kan göra med dessa! Många lack, lite tid 😉

DSC_0379

Det senaste nytillskottet är en serie hud- och nageltatueringar från H&M. Jag kommer främst att använda dem till naglarna; rosetterna, regnbågarna, paraplyerna, glassen, spelkortssymbolerna! Nageltatueringar är perfekt för oss som inte är så inne i nail art (än)!

Det bästa med dessa produkter är att de inte kostade skjortan! Och jag tror att de ändå håller en rätt så bra kvalitet, hur bra är inte det?! Är det någon av dessa produkter du vill se mer av?

In English: These are a few of my recently bought products for my nail polish box. I’m super excited! Which one would you like to see more of?

6 thoughts on “Senaste nytt i nagellackslådan

Kommentera

