Länkkärlek

länkkärlek

Jag tänkte samla alla bloggar jag följer som handlar om skönhet på ett eller annat sätt i en länklista här i högerspalten, och så slog det mig att det vore roligt om vi kunde länka till varandra! Så ni som vill att jag länkar till er blogg, skriv i kommentarerna vad ni har för adress så lägger jag till er i min länklista! Länka till mig också, så får vi lite länkutbyte! 🙂 Ha det fint!

In English: I want to start a link exchange! If you have a beauty related blog and want to be on my list, just write a comment and I’ll link to you! Don’t forget to link to me as well! Have a nice day! 🙂

8 thoughts on “Länkkärlek

  1. Fram för mer nätkärlek! Jag har ju startat en grupp för det på FB. Så vi skönhets- och nagelbloggande kollegor kan söka stöd, pepp och inspiration hos varandra. Den heter Nail- and Beautybloggers Come Together. Du får gärna gå med om du inte redan är det.
    Jag har nyss lagt till din blogg i min blogroll, du får gärna lägga till min också om du vill. 🙂

    • Håller med dig, fram med mer nätkärlek! 🙂
      Åh, visste inte att det fanns en sådan grupp, ska genast gå med! Fint och bra initiativ! 🙂
      Nu finns du i min länklista, känns bra att ha dig där, gillar din blogg så himla mycket! Tack för att du länkar till mig. 🙂

  2. Jag gillar din blogg jättemycket och följer den sedan flera månader tillbaks och länkar till den :). Du får gärna länka tillbaks om du vill.

    • Tack så mycket, Nina, vad fint av dig. Jag blir jätteglad av att höra att du gillar min blogg! 🙂 Jag gillar din blogg jättemycket, känns kul att man snabbt får tycke för en blogg. Nu finns du med i min länklista. Tack för att du länkar till mig. 🙂

Kommentera

