Beauty by Bella Tipsar

Vill passa på att tipsa om nagellack och smink som just nu finns till försäljning på Ica Maxi för en billigare peng; ögonskuggor, läppstift, maskaror, läppglans, m.m. från Nordic Cap of Sweden och nagellack från märket Push Sweden Cosmetic (Det verkar vara Nordic Cap som går under annat namn, adressen på baksidan av flaskan är densamma som den som står på Nordic Cap-flaskorna jag har hemma. Dessa flaskor är dock mindre, i Depend-storlek – undra varför de ändrat på detta?)

Jag vet inte om detta gäller alla Ica Maxi, åtminstone på den i Lindhagen i Stockholm. Jag köpte på mig lite saker som ni ska få se vid ett senare tillfälle.. Ha en härlig dag!

bild(10)

In English: Right now the Swedish supermarket brand Ica Maxi is selling make up for a very low price, check it out.

8 thoughts on “Beauty by Bella Tipsar

  1. Nämen det är ju mitt ica maxi i Lindhagen! Och jag heter också Bella Haha, tokigt 🙂 Ja, men kan undra verför Nordic Cap säljer sitt nagellack i mindre flaskor och kallar det Push..? Blev jättrnyfiken när jag först såg dem, men en aning besviken när jag insåg att det är samma som jag redan har.

    • Vad dråpligt, kul sammanträffande! Vilken fin blogg du har förresten, superduktig! 🙂 Jag reagerade också på att färgerna såg likadana ut som de i de vanliga Nordic Cap-lacken.

      • Tack! Va kul att du gillar bloggen 🙂 Din är inte så tokig heller! Jag följer till 90% nagelbloggar så det är kul att bläddra genom din och läsa om lite andra skönhetstips också 🙂

Kommentera

