Nagellackshaul

DSC_1111

De senaste veckorna som gått har jag köpt en del nagellack; på reor, från amerikanska webbshoppar, på Ålandsbåten, m.m.  Dessutom fick jag hem ett paket från Edgy Polish igår (det kommer ett separat inlägg om det senare). Det kommer med andra ord bli mycket nagellack här på bloggen. Hoppas ni kan överleva med det. 😉

Bilden ovan ser ni, från vänster: Prism, Strap On Your Moonboots (holografiskt lack), High Hopes och Peachy Keen. Samtliga från China Glaze. Köpta på Cherry Culture.

DSC_1127

Från vänster: L.A. Colors Candysprinkles, NYX Nude Pink, NYX Pastel Coral och NYX Turquoise Glitter. Också från Cherryculture.

DSC_1129

Från vänster: L.A. Colors Art Deco-penslar i vitt och svart, Sensinity (doftsatta nagellack) nr 18 och nr 48.

DSC_0984

Från vänster: IsaDora Wonder Nail i nyanserna Bonbon Mint, Blue Sky, Smoky Grey och L’Oreal i Fluo Azur.

DSC_1135

O.P.I-lack i nyanserna Hot & Spicy och Koala Bear-y.

DSC_0021

Och till sist, två lack från O.P.I’s Couture de Minnie-kollektion – Innie Minne Mightie Bow och Minnie Style.

Har du fyndat något på reorna nu i sommar? Är det något lack ni vill se närmare på?

In English: I’ve recently bought a lot of nail polishes, se the picture och and list above.

14 thoughts on “Nagellackshaul

    • Jag är så lycklig nu med massor av nya lack! Har förstått att jag inte är ensam om att ha haulat när jag ser andra bloggar! 🙂
      Du ska få se alla dem! 🙂

  1. Jag är nyfiken på formulan på Isadora Bonbon Mint, för jag är på jakt efter ett nytt mintfärgat lack. Lutar annars åt Essie Mint Candy Apple (classic).

    • Jag har faktiskt hunnit använda det redan och det är otroligt fint, som mintpärlor! Täckte på ett lager. Du ska få se det här på bloggen snart!

  2. Snygga lack! Jag är lite sugen på China Glaze lacken, jag har hört att de ska vara bra kvalité 🙂 ska bli spännande och höra vad du tycker om dem.

Kommentera

