IsaDora Wonder Nail Nr 627 Bonbon Mint

DSC_0103

Bonbon Mint från IsaDora är en mintgrönblå skönhet med pärlemofinish som jag köpte på rea för 30 kr för några veckor sedan. Jag är helt såld på detta lack – det är en klockren vår- och sommarfärg!

DSC_0112

DSC_0119

Färgen täckte på ett lager och jag målade inte på ett till eller satte på överlack här då jag hade viss tidsbrist. Hade denna manikyr när jag var på ett bröllop förrförra lördagen (jag matchade med en ceriserosa klänning – mycket snyggt ihop).

DSC_0128  DSC_0149

Formulan och hållbarheten är prisvärd tycker jag, även om man skulle köpa flaskan till fullpris (ca 79 kr/flaskan). Jag gillar färgen och finishen mycket och är glad över mitt fynd! Nu: bildspam!

DSC_0160

DSC_0176

DSC_0188  DSC_0213

DSC_0207

DSC_0216

In English: This minty green/blue polish from the Swedish brand IsaDora is a wonderful keeper in my collection! I’ve only used one coat and it looks fantastic! I like it a lot! 😀

Kommentera

