China Glaze Peachy Keen

DSC_1488

Peachy Keen från China Glaze är ett persikofärgat krämlack som jag tycker andas sommar oerhört mycket. Nyansen känns som en pastellig neonfärg, mycket fin.

DSC_1496

DSC_1499

Två lager ger full täckning, men det gäller att vara noggrann framförallt då borsten är relativt smal. Har toppat med överlacket från Seche Vite.

DSC_1503

DSC_1552

Har inte så mycket mer att skriva om detta lack förutom att jag gillar det! Tror dock att det kanske gör sig snyggare på något kortare naglar än vad mina är just nu.

DSC_1553

Köpte lacket på Cherryculture, men finns på fler webbshoppar.

In English: I really like this polish from China Glaze! It’s a cream based peachy toned polish called Peachy Keen. I like this polish especially during summer time.

DSC_1510

8 thoughts on “China Glaze Peachy Keen

    • Tack, känns kul att de äntligen har växt ut (värre är det med andra handen, där skivade sig en nagel senast idag *suck*..). Båda våra naglar kommer växa snart och bli starka! 🙂 Jo, det är en härlig färg, somrig.

  1. Jag tycker så mycket om Peachy Keen, men min flaska är hemsk i formulan, kalkig och jobbig. Fast det är värt det 🙂 Ser ljuvligt ut på dina långa naglar tycker jag!

Kommentera

