Deborah Lippmann Across The Universe

DSC_1659

Idag ska ni få se ett underbart vackert lack med det fina namnet Across The Universe. Det är ett av lacken från min Deborah Lippmann-shopping jag gjorde för ett tag sedan.

DSC_1716

Lacket består av blåa och gröna glitterkorn i två storlekar fördelade i en marinblå bas. Jag har använt ett lager med Glitter A-Peel från Nail Pattern Boldness, två lager med China Glaze Calypso Blue (underklädeslack), två lager av Across The Universe och ett lager med Seche Vite.

DSC_1806

Lacket var lättapplicerat, glitterkornen likaså – det var inga svårigheter att få det jämnt över naglarna. Torktiden var helt okej också.

DSC_1821

Jag kommer att använda detta lack mycket i höst, är helt fantastiskt fint. På långt håll är det mörkt och diskret men så glittrar det till och sedan när man kommer närmare ser man hur vackert det är.

DSC_1683

(Ursäkta tipwearet på ringfingret, det är Glitter A-Peel som spökar redan efter 12 timmar..)

DSC_1824

Jag tycker att alla borde ha detta lack i sina ägor – så fint och härligt är det, och det är inte många lack jag tycker det om. Jag tror verkligen att alla kan hitta något att gilla med detta lack.

Finns bl.a. att köpa på Eleven.

BeautybyBella_DebLippChinaGlaze

In English: This is one of the most beautiful nail polishes I’ve ever seen; it’s called Across The Universe and is from the brand Deborah Lippmann. I simply adore the look of my nails when wearing this and think everyone should own this polish. I will wear it A LOT this fall. Be sure to check it out in a store close to you.

6 thoughts on “Deborah Lippmann Across The Universe

Kommentera

