Deborah Lippmann Rockin’ Robin

DSC_1804

Rockin’ Robin från Deobrah Lippmann är ett skirt ljusgrönt krämlack med svarta hexagonglitter i. Namnet på lacket anspelar på hur den amerikanska Rödhakens (Robin) ägg ser ut, listigt det där med lacknamn.

DSC_1826

Det var ett tag sedan jag lackade med Rockin’ Robin men jag kommer ihåg att formulan var lagom tjock och lättapplicerad. Glittret gled på jämnt och jag behövde inte fiska upp något. Penseln var helt okej bred, kunde för min del gärna ha varit bredare, men på det hela är jag nöjd med innehållet och hur det blev på.

DSC_1822

Jag har använt ett lager Glitter A-Peel från Nail Pattern Boldness, två lager av Rockin’ Robin och ett lager Seche Vite.

DSC_1828

Det är ett sött lack som jag tycker är oerhört vårigt! Blir bra till nästa säsong! Vad tycker ni om lacket?

DSC_1838

In English: Rockin’ Robin from Deborah Lippmann is a milky green based polish with black hexagon shaped glitters in – it’s very pretty for spring!

8 thoughts on “Deborah Lippmann Rockin’ Robin

Kommentera

