Pink Thursday: Ombre nails

DSC_2165

Idag på Pink Thursday får ni se ombrenaglar, men den versionen när man har olika färger på vardera nagel. Lacken jag använt kommer alla från L’Oreal. Jag gillar verkligen deras lack, färgerna är snygga och tilltalande, penseln är bred och formulan är för det mesta bra. Jag hade här köpt lite nya lack och bestämde mig för att testa alla samtidigt!

DSC_2175(På den enda bilden som blev skarp nog håller jag givetvis fingrarna lite lustigt, oh well..)

Från vänster:
504 Insolent Magenta
210 Shocking Pink
208 So Chic Pink
303 Lush Tangerine

209 Ingenous Rose

DSC_2177

Titta in hos Emma på Princessemma för flera rosa skönheter!

DSC_2263

In English: Today’s nail is in different kinds of pink – Ombre style! All polishes is from L’Oreal, love their colours and brushes!

13 thoughts on “Pink Thursday: Ombre nails

Kommentera

