Ny frisyr

BeautybyBella_nyfrisyr_lugg60tal

Då var håret klippt! Topparna klipptes en rejäl bit och, som sagt, var det dags för lugg igen. Denna gång blev den inte en lika tjock och bred som tidigare, utan mindre och med böjda kanter så att säga. På detta vis blir det mer flexibelt och jag kan svepa luggen åt sidan ena dagen och ha en bena den andra, det passar min hårtyp med självfall bra.

Inspirationen för luggen är 1960-tal, något sådant här hade jag i åtanke och jag måste säga att jag är oerhört nöjd! Jag känner mig så hemma med lugg och ser nu fram emot höst och vinter. Tänk vad lite hår i pannan kan göra! Vad tycker ni om frisyren? Är lugg något för dig?

In English: I’ve finally cut my hair and gotten bangs (again)! I’m so happy for this style in bangs. The inspiration comes from the 60’s and I’m thrilled with the result. What do you think?

12 thoughts on “Ny frisyr

Kommentera

