Tre favoriter augusti

BeautybyBella_trefavoriter_aug13

September har passerat lite mer än halvvägs och här kommer, sent omsider, mina tre favoriter från augusti, från vänster:

H&M 2 Way Nail Art Pen – black
Att använda en nail art penna, en med en oerhört smal pensel, gör att man kan göra det mesta inom nail art. Att den dessutom är svart gör den desto mer användbar. Finns säkert bättre på marknaden, men denna finns till ett bra pris och dessutom i andra färger också. Kostar ca 39.50 kr/flaskan.

Benecos Natural Powder Blush – Mallow Rose
Denna rouge från Benecos är en ny favorit! Nyansen Mallow Rose ger ett oerhört naturligt resultat på min ljusa hy. Finns även i andra nyanser. Benecos gör dessutom smink som är helt naturlig, inga tillsatser eller kemikalier – win. Kostar även budgetvänliga 84 kr/st (cirkapris).

Depend Dip-In Nagellacksremover – Supersnabb
Denna produkt har funnits på marknaden i flera år men det är först nyligen jag har fått upp ögonen för den. Man tar helt enkelt ett finger i taget och doppar in i burken och gnuggar lite mot svampen och så vips är nagellacket borta! I burken finns inte bara svampen, utan även nagellacksremover. Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan denna tidigare! Förutom att det blir enklare att överlag ta bort sitt nagellack och utan onödigt kladd, gör det nail art mycket roligare – om det blir fel, och det blir det oftast första gången, är det bara att dippa ner det givna fingret i burken utan att förstöra resten av naglarna. Om ni inte provat denna dip-in burk tycker jag ni ska göra det nästa gång! Den är genial!
Kostar ca 69 kr/st.

Vilka var era favoriter i augusti?

In English: My three favorite products in August; a black nail art pen, an amazing blush from Benecos and a dip-in jar nail polish remover from Depend.

13 thoughts on “Tre favoriter augusti

    • Jag såg ditt inlägg för någon dag sedan, ska kommentera, många finingar. 🙂
      Ja, Depend Dip In är grym!
      Kolla in H&M-pennan om du har möjlighet! 🙂

  1. Kul att se favoriterna, tror inte jag lyckas skrapa ihop något då jag har en påtvingad low-buy-period. Nail art-pennan gillar jag också, dock har jag köpt mina på ebay för någon krona styck. Skaffade en i varje färg minst 😀

    • Förstår att de finns billigare på andra ställen och ebay är ju bäst för sådant. Måste någon gång beställa därifrån, har inte blivit av ännu, lite feg, haha. 😀

Kommentera

