Tävling: Vinn ett kit med nagellack och nail wraps

BeautybyBella_tävlingsept13_05b

Det var ett tag sedan jag hade en tävling här på bloggen så nu kör vi igen! Den här gången kan du vinna ett kit med fyra stycken höstiga nagellack, från Essie och L’Oreal samt en uppsättning nail wraps.

Vad behöver du göra för att vara med och tävla?
Jo, svara på min fråga om vad du tycker är bäst med hösten här nere i kommentarerna. Enkelt, va?

Om ni vill får ni jättegärna dela min tävling på er blogg/Facebook/Twitter/etc. Ni får gärna använda bilden ovan. Dessutom vore det kul om ni ville följa mig på Bloglovin’ också. Dessa saker är således inget krav men jag skulle bli jätteglad om ni gjorde det!

Tävlingen avslutas söndag den 6 oktober kl 23:59 och dras slumpmässigt. Kom ihåg att lämna en giltig e-mailadress då jag kommer att skicka ett mail till vinnaren. Den personen har 48 timmar på sig att svara på vinnarmailet, annars går priset vidare till annan person. Tävlingen är enbart öppen inom Sverige.

Så passa på att tävla NU – finfina priser att vinna! 🙂

13 thoughts on “Tävling: Vinn ett kit med nagellack och nail wraps

  1. Det jag tycker är bäst med hösten är att man kan gå klädd i stickade tröjor, dricka massor av varm oboy, tända ljus (helst doftljus) och måla naglarna i mörka färger!
    Följer såklart redan dig på bloglovin sedan tidigare 🙂

  2. Oh, va kul! 😀 Själv så följer jag dig redan på bloglovin! 😀
    Det jag gillar bäst med hösten är att det blir så mysigt att krypa upp i soffan med tända ljus och hett te, allt är mörkt men ändå mysigt och även okej. Om det är fint ute så förväntas man just vara ute medan att man nu till hösten har tillåtelse att hålla sig inte och bara mysa. Sen är det alltid mysigt att bylsa på sig stickade halsdukar och vantar och se alla fina höstlöv i träden.

  3. Bästa med hösten är att man får ta på sig mysiga koftor och gosa ner sig i soffan med en kopp te medan man hör regnet smattra mot fönsterrutan 🙂

  4. Egentligen är jag en riktig vår-och sommarmänniska, men det finns några bra saker med hösten. Vet du vad det alla bästa med hösten är? Att hockeysäsongen äntligen har börjat! 😀 Det ABSOLUT bästa med hösten. Att få se fram emot matcher, kanske gå på några, lyssna på radion och höra stämningen på hemmaarenan och heja fram sitt favoritlag till seger, härligt! Heja MODO!! (Det är för övrigt en manikyrplan för hösten, MODO-manikyr!)
    Jag följer också redan på Bloglovin 🙂

  5. Det bästa med hösten är att man med gott samvete kan sitta inomhus, under en filt, läsa en spännande deckare i timmar utan att man känner sig som ”en belastning för samhället” bara för att man inte gör ”någonting vettigt”. Och se på semidåliga teveprogram medan man lackar naglarna i crazy färger och mönster 😀

  6. Ping: Glöm inte att tävla! | Beauty by Bella

  7. Det bästa med hösten är att himlens stjärnor blir starkt lysande igen – och att dammet håller sig lite mer osynligt …

  8. Hej! Tävlar 🙂

    Det bästa är alla fina färger och att man ”får lov” att mysa upp sig i soffan med varm choklad och mysa medan det blåser och är kallt ute.

    Kram Matilda

  9. Jag tycker det bästa med hösten är att få ta på sig höstkläderna som jag tycker är mycket elegantare än sommarkläderna. Dessutom passar vampiga lack som jag älskar bättre på hösten.

  10. Ping: Vinnaren av nagelkitet | Beauty by Bella

Kommentera

