Nail Art Sunday: The Bow Mani

BeautybyBella_bowmani01

Idag ska ni få se lite nail art här på bloggen! I somras höll jag på för fullt och provade mig fram med olika motiv som jag antingen sett på Pinterest eller helt enkelt har inspirerats av från annat håll.

BeautybyBella_bowmani02

Jag har gjort en svepande rosett nail art som passar fint till Le Lack’s Nail Art Sunday – kolla in fler nail arts där.

BeautybyBella_bowmani03

Lacken jag använt är Essie Mint Candy Apple, H&M White och H&M Two Way Nail Art Pen i svart samt toppat med ett lager Seche Vite.

BeautybyBella_bowmani04

BeautybyBella_bowmani05

Vad tycker ni?

In English: During the summer I made lots of nail arts, this cute bow mani is one of them. It’s perfect for LeLack’s Nail Art Sunday – go in and check out other nail arts there!

23 thoughts on “Nail Art Sunday: The Bow Mani

  1. Ping: Nail Art: The Bow Mani, part 2 | Beauty by Bella

Kommentera

