New Shopping

Nu ska ni få se vad jag köpte på min Italienresa förra veckan. Då vi hade ett mycket tajt schema hanns det tyvärr inte med någon annan shopping än på flygplatsen. Men jag vill åka tillbaka till ljuva Italia inom en snar framtid och då banne mig ska det bli KIKO och massor av annat italienskt godis för hela slanten (bokstavligen!).

BeautybyBella_NewShopping_Dior

Detta manikyrset – Manucure Couture Collection – från Dior kändes som ett måste för mig, framförallt för de tre fina färgerna rosanudefärgade Ivoire, ljusgråa Gris Montaigne och klarröda Rouge Altesse. Jag gillar Diors lack, jag tycker de håller hög kvalitet och älskar den breda penseln. Det ska därför bli extra kul att testa deras nagellacksremover, underlack och överlack. Kan säga att detta kit var oerhört prisvärt – mycket lack för pengarna.

BeautybyBella_NewShopping_ElizabethArden

Det blev ett annat set också – ett sminkset från Elizabeth ArdenBronze Shimmer Set där ett läppglans, rouge och bronzer med tillhörande borste ingår. Mycket bra pris på detta också, och så fina färger.

Är det någon av dessa finingar som ni vill se närmare på?

In English: This is what I bought in the airport in Florence, Italy last week; a nailpolish kit from Dior and a make up kit from Elizabeth – love both of them. Is there anything in particular you would like to see more of from these kits, let me know in the comments below!

9 thoughts on “New Shopping

  1. Oh, du hittade ändå en hel del kul under snabbshoppingen. Jag vill verkligen också åka till italien, dels shopping men också äta deras glass som jag hört ska vara det bästa som finns (nästan).. 😀

    Jag har gett dig en Liebster award! Vet inte om du fått nån sån tidigare men tyckte att du skulle ha en! 😉 Mer info om vad det innebär finns på min blogg om du är sugen på att göra den. 🙂

    • Jo, det blev en del men det var verkligen snabbshopping, hehe.
      Jag vill verkligen till Italien igen – och kan intyga om deras goda glass! 😀

      Tackar för awarden – blir så glad! Jättefint! 🙂 Har mycket annat nu, men självklart ska jag försöka hinna med en Liebster! Tack igen!

  2. Ping: Dior Le Vernis x 3 | Beauty by Bella

Kommentera

