Beauty by Bella Tipsar: Nail It Magazine

BeautybyBella_TipsarNailItMag

Dagens tips för er nagelnördar, nail art lovers och andra intresserade är den amerikanska tidningen Nail It som kommer ut varannan månad. Tidningen är full med inspiration när det kommer till färger, nail arts och annat härligt. Tidningen tar även upp allmänna saker, t.ex. myter om naglar och produkter som de gillar. Det finns massvis med tutorials, läsarnas egna manikyrer samt de senaste nageltrenderna. Riktigt kul att se!

Det var faktiskt maken min som en helt vanlig veckodag överraskade mig med denna tidning, han vet att jag är inne på nagellack och annat inom skönhet. Jag kände inte till tidningen sedan tidigare men jag är glad att jag gör det nu! Kolla in den du med (finns t.ex. på Presstop).

In English: My husband bought me this fantastic magazine about nails the other day, it’s called Nail It! And I love it! It’s all about nail art, the top colours and brands of the season, nail tutorials, editorials and much more. I really recommend this mag for anyone intrested in nail polishes! Check it out!

4 thoughts on “Beauty by Bella Tipsar: Nail It Magazine

Kommentera

