Clarins Rouge Eclat Satin Finish Age Defying Lipstick

ClarinsRougeEclat_JuicyClementine

Jag har ett nytt favoritläppstift; det kommer från Clarins och nyansen heter Juicy Clementine. Färgen är en aning mer korallig IRL än vad bilderna visar, det verkligen ”poppar” ansiktet och alla färgerna kommer fram. Jag älskar det! Formulan är krämig och lagom glansig. Hållbarheten är bra, hylsan är vacker och dessutom doftar det fräscht. Kolla in fler nyanser av Clarins Rouge Eclat Satin Finish Age Defying Lipstick, t.ex. här. Jag köpte dock mitt stift på Escentual.com (min nya favoritwebbshop).

In English: I’ve got a new favorite lipstick! It’s from Clarins Rouge Eclat Satin Finish Age Defying Lipstick line and the shade is called Juicy Clementine. It’s a fresh coral satin lipstick that smell fresh and sweet and hold up for several hours. I love it!

6 thoughts on “Clarins Rouge Eclat Satin Finish Age Defying Lipstick

Kommentera

