Nail Art: The Bow Mani, part 2

BeautybyBella_bowmanib01

Idag är det fredag och helgen är runt hörnet, vad passar bättre om inte lite nail art? Idag får ni se en manikyr jag gjorde i somras, då jag flitigt gjorde en del nail arts, nu har jag inte riktigt tiden tyvärr.

BeautybyBella_bowmanib02

Jag har tidigare visat er en annan typ av nail art innehållande rosetter, en något elegantare variant, här kan ni se den. Det här är alltså del två. Dessa rosetter tycker jag påminner om Minnie Mouse och andra seriefigurer.

BeautybyBella_bowmanib03

Lacken jag använt är Depend nr 2042, H&M Two Way Nail Art Pen i black och H&M White samt ett lager med Seche Vite.

BeautybyBella_bowmanib04

BeautybyBella_bowmanib05

Hoppas ni gillar’t! 🙂

In English: In today’s post you’ll see some nail art made by me during the summer; the bow mani, part 2. It kind of reminds me of Minnie Mouse and other cartoon characters, what do you think?

5 thoughts on “Nail Art: The Bow Mani, part 2

Kommentera

