L’Oreal Rock’n’roll Denim & OPI Pink Yet Lavender

DSC_1508

Manikyren som ni ska få se idag består av två lack; Rock’n’roll Denim från L’Oreal och Pink Yet Lavender från OPI. Rock’n’roll Denim är ett blått metalliclack och Pink Yet Lavender består av en klar bas med rosa glitterkorn i två olika storlekar.

DSC_1517

DSC_1538 kopia

Över mitt underlack använde jag två lager Rock’n’Roll, sedan två lager Pink Yet Lavender och sist ett lager med Seche Vite. Jag tycker resultatet blev oerhört snyggt och harmoniskt. Dock var det rätt knepigt att få till detta på bild, så lita på mig när jag säger att det såg mycket bättre och härligt glittrigt ut utanför kameran.

DSC_1535

Nyanserna av blått och rosa som just dessa lack har känns som en bra kombo tillsammans – är mycket nöjd med resultatet! Hoppas du också gillar’t!

DSC_1542 kopia

In English: This must be one of my favorite combo nail polish wise right now; two coats of Rock’n’roll Denim from L’Oreal Paris and two coats with Pink Yet Lavender from OPI. Hope you like the combo as much as I do!

6 thoughts on “L’Oreal Rock’n’roll Denim & OPI Pink Yet Lavender

Kommentera

