Butter London Tramp Stamp

Idag ska ni få se ett lack som jag fick i en Glossybox i höstas, det är ifrån märket Butter London och heter Tramp Stamp (!) och är ett krämfärgat mörkbrunt lack, med en aning rostrött i sig. Då jag varit sjuk och sängliggande några dagar blir det tyvärr en sketen mobilbild som ni får se lackningen dokumenterad med, hoppas ni överlever. Jag tycker att man får ett någorlunda rättvist intryck av lacket ändå.

bild 4

Jag har använt två lager av Tramp Stamp, det täcker mycket bra men två lager minst är ett måste (som med de flesta nagellack), det var inga konstigheter att lacka med heller, penseln gjorde jobbet lätt och torktiden var vanlig. I början var jag skeptisk till färgen, tyckte den var lite tråkig, men den har sakta växt på mig. Jag gillar att den är mörk men inte helsvart – vad tycker ni? Gillar ni mörka färger på naglarna?

 

4 thoughts on “Butter London Tramp Stamp

Kommentera

