Bourjois Bleu Model & Barry M Pink Sapphire Glitter

BeautybyBella_BleuModel01

Idag ska ni få se en härligt vårig manikyr som består av två lack som jag vann förra året hos snälla Nina på Allsweetinlife!

BeautybyBella_BleuModel02

Det turkosa lacket kommer från franska märket Bourjois och heter Bleu Model och glitterlacket kommer från Barry M och heter Pink Sapphire Glitter.

BeautybyBella_BleuModel03

Jag har använt två lager med Bleu Model och två lager med glitterlacket på accentnageln. Som med så många andra pastellack är även detta lack relativt skirt när man lackar, särskilt på långa naglar. Dock tycker jag att jag lyckades rätt bra med mina två lager. Dessutom glänser lacket mycket även utan överlack (här med ett lager Seche Vite), jag får lite porslinkänsla när jag tittar på naglarna.

BeautybyBella_BleuModel04

Jag gillar båda dessa lack oerhört mycket – det turkosa lacket har en oerhört fin nyans som jag inte hade tidigare! Glitterlacket, med sina rosa och silvriga korn, kommer jag använda till många manikyrer i framtiden! Vad tycker ni om lacken?

3 tankar på “Bourjois Bleu Model & Barry M Pink Sapphire Glitter

Lämna en kommentar